close

 
相信很多人,都是因為這首歌而認識皇后合唱團

或從木村拓哉演的偶像劇"冰上悍將"認識這首歌

(這部真的好看啊!有熱血也有熱情。)

歌名部分,我翻"我為愛你而生"

I was born to love you
我 為愛你而誕生於世
With every single beat of my heart
我用每一次心跳證明
Yes, I was born to take care of you
是的,我為了服事你而生
Every single day...
在每一個日子裡...

I was born to love you
我為愛你而生
With every single beat of my heart
以我每一個心跳起誓
Yes, I was born to take care of you
是的,我為照顧你而誕生於世
Every single day of my life
就在我人生中的每一天

You are the one for me
你是我的唯一
I am the man for you
我是屬於你的人
You were made for me
你因為我而完美
you're my ecstasy
你令我深深著迷 為你瘋狂
If I was give every opportunity
我願奉獻出我的一切
I'd kill for your love
願為你以身殉情

So take a chance with me
所以給我一次機會吧
Let me romance with you
讓我與你共寫羅曼史
I'm caught in a dream
當我抓住我的夢想
And my dream's come true
夢想成真的那一刻
It's so hard to believe
實在難以置信
This is happening to me
這會降臨在我身上
An amazing feeling
驚艷的感覺
Comin' through -
慢慢湧現

I was born to love you
我為愛你而生
With every single beat of my heart
以我每一次 每一個心跳證明
Yes, I was born to take care of you
是的,我為了照顧你而誕生
Every single day of my life
就在我人生中的每一天

I wanna love you
我想要愛你
I love every little thing about you
我愛跟你有關的每一件小事
I wanna love you, love you, love you
我要愛你 愛你 愛你 愛你
Born - to love you
為愛你而生
Born - to love you
為愛你而生
Yes I was born to love you
是的 我為愛你而生
Born - to love you
為愛你而生
Born - to love you
為愛你而生
Every single day - of my life
就在我人生中的每一天

An amazing feeling
這種驚艷的感覺
Comin' through
就要湧現

I was born to love you
我為愛你而誕生於世
With every single beat of my heart
以我每一個心跳起誓
Yes, I was born to take care of you
是的,我為服事你而生
Every single day of my life
在我人生中的每一天

Yes I was born to love you
是的 我為愛你而生
Every single day of my life
就在我人生中的每一天

Go, I love you babe
去吧,寶貝我愛你
Yes, I was born to love you
是的,我為愛你而生
I wanna love you , love you, love you
我要愛你 愛你 愛你
I wanna love you
我要愛你
I get so lonely, lonely, lonely, lonely
我感到好寂寞 寂寞 寂寞 寂寞
Yeah, I want to love you
是的 我想要愛你
Yeah, give it to me
是的 給我你的愛吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    Misa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()